Tuesday, September 20, 2011

Ukens topp 3 fra Skissedilla #128

Nok en ny uke er forbi, og nok en uke med herlige og inspirerende bidrag fra alle der ute.
Og heller ikke denne uken var det noe lett valg å bare kunne plukke ut tre LOer.
Men ukens vinner er ihvertfall Åshild med denne fantasiske Colourblocking-LOen! For de som kjenner undertegnede, vet at dette er noe som ikke mestres og som byr på mye dårlig humør. Men dette resultatet er bare utrolig flott! Jeg digger den! Send oss adressen din, så kommer det RAK i posten;)
Kristin89 er nestemann som fortjener å bli trukket frem denne uken.
Elsker bildet, de hvite detaljene mot craften, og den herlige teksten! Tusen takk for inspirasjonen!
Vi i Skissedilla synes det er stas og ukentlig ha besøk fra det storeutlandet. Denne uken bidrar machiko fra Japan med denne herligeLOen, der temaet er hentet fra en hverdagssituasjon vi alle kejnner oss igjen i. LOen er vakkert pynetet, med mange flotte detaljer.



Til sist vil jeg beklage til dere som ikke har fått kommentarer denne uken. Jeg sliter veldig med google-kontoen min og får ikke lagt inn hos alle. Men dere som ikke har fått skal vite at LOene er nøye studert, og kommentarer er egentlig skrevet opp til flere ganger...
Tusen takk for at dere inspirerer oss uke etter uke!

1 comment:

Åshild said...

Ojjojjojj! Nå skulle dere sett meg! Jeg sitter her med halvåpen munn, knallrød i kinna og en umiskjennelig spørrerynke i mellom øya....! For makan - jommen er det min LO! Så utrolig moro! Og særlig siden jeg kunne sagt det samme som Broggis - Colorblocking er til å bli skikkelig sur av! Men, av og til faller det liksom på plass... tydeligvis. Tusen takk for de fine ordene - og for inspirasjonskicket dette gir meg :) Hiiihaaa!

Klem fra Åshild