Tuesday, August 24, 2010

Dilla på 7

*juhu* Det er bare å ta av seg hatten for alle de flotte , kule, morsomme og kreative løsningene dere lager ut fra skissene våre. Det er bare såå gøy å se! Jeg må si at standarden er høy blant norske scrappere :-)

Så da har vi nok en gang tatt på oss den vanskelige, men fornøyelige oppgaven det er å velge blant alle bidragene som har kommet inn.

Brits dille:
Jeg velger denne skjønne LOen av Tone. For noen herlige blåfarger! Likte kjempegodt at du har brukt selve bobleplasten. Stilig.
Mange fine detaljer her. Flott løsning av skissa. Takk for inspirasjon. 

Lulas dille:

Jeg velger meg denne supre siden av MissDeerest Utrolig mange søte detaljer på denne siden. Utklipte blomster, flotte kontraster, og ikke minst sammenrullet papirremser. Kuuuul effekt Rett og slett en leken og flott layout. 

Carrins dille:

Jeg velger meg denne spreke fargebomba av Henrikke! Jeg falt fullstendig for de herlige bildene og den skarpe rødfargen, som så mange sliter med å bruke som balgrunn! Digga også de to søte figurene! 

mi@s dille:

Jeg velger denne morsomme LO'en av Linda. Så kult med tagsene og sjiraff-stemplingen, og den søte grønne sjiraffen :-) Herlig! 

nabons dille:

Jeg velger meg denne Lo'en av Linda. Stilige bilder, liker bruken av papiret her, og elsker at bildet er revet litt i! Fine detaljer! 

Broggis' dille:

Jeg digger denne LOen fra Randi. Masse kule og røffe detaljer, og de bildene var festlige! Denne ga meg inspirasjon!!! 

Heges dille:

Vil ha denne av Renee. Herlig ren side. Og nydelig kombinasjon med lyseblått og rødt. Skjellene utgjør en flott detalj som passer godt til bildene. 

En stor takk til alle dere andre som også leverte, og som gir oss inspirasjon!

4 comments:

Tone K. said...

Så utrolig moro !!! :o)
Tusen, tusen takk !
Grattis til alle dere andre også !
:o)

Renée Tilbords Halden/Storbyen said...

Kjempe tusen takk ,dette var moro ,min første "vinner"LO

OG GRATULERER like mye til alle sammen:)

klem

Ann-Katrin said...

Mange flotte bidrag, gratulerer alle sammen!

Linda Brun said...

Oij... Nå ble jeg overrasket.... Tusen takk Mi@ dette var en kjempekjekk tilbakemelding!!