Tuesday, November 17, 2009

Dilla på 5

Litt sent, men som de sier : "Den som venter på noe godt..." 

Det kommer så mange flotte bidrag inn hver uke, og det er ikke alltid like lett å velge 5 favoritter blandt alle de kreative layoutene dere leverer. Det er så moro å se alle de ulike løsningene deres. Dere er utrolig flinke!

Disse har vi plukket ut etter forrige ukes skisse:

Broggis dille:

Denne LOen fra Lotten er min favoritt denne uka. Masse deilige detaljer, og herlig varm farge på den.


Nabons dille:

Jeg likte så godt detaljene på denne flotte LO'en til Camilla. Blomstene med fuglen, og clipsene på tag'ene med glimmermist. Søt pus! 

mi@s dille:

Jeg velger meg denne morsomme og fargerike LO'en til Pia. Hvem kjenner vel ikke igjen denne situasjonen? Kostelig!


HegeALs dille:

Min favoritt denne uka er Brit sin. Digger fargebruken på denne. Så fresh som den er. Kult med glimmermisten på bakgrunnen!

Lulas dille:

Denne kule LO'en laget av Heidi er min favoritt denne uken. Liker så godt hvordan hun har bildene i fokus og alltid får de gode blinksuddene av gutta sine. 

Takk til alle dere andre også som leverte denne runden!

5 comments:

Monica said...

Tusen takk, Broggis!! Dette ble en bra start på dagen!! Så moro!! :)

Og gratulerer alle dere andre også, masse fint her!! :)

Camilla said...

Tusen takk! For en fantastisk start på dagen! :D
Gratulerer til dere andre også, masse flott å se her! :D

MonaV said...

Gratulerer alle sammen!!!

Brit Sviggum said...

Oi,så gøy :) Tusen takk. Nå ble jeg glad :)
Gratulerer til alle dere andre også.

Randi Elisabeth said...

Gratulere til alle sammen med flotte LOer;-)